Thursday, May 28, 2009

Si Bapok

Dah lme x update blog. x sempat ar. well aku kn buzy woman.Wakakakakaka.Rini dah stat utk closing.AKu n Ezza masih leh bergelak ketawe lg rini.
Tgk le sok. Mest kengkabot gle. Da ler esok jumaat. Uwaaaaaaaaaaaa


Rini kelakar gile psl si budak ezza ni da kene kan si Bapok. Cian lak tgk si Bapok tarik muke msm.Nk amek gmbo si bapok tarik muke msm td x sempat.

Smlm aku x keje. Sakit gigi. Sebenanyer aku bgn lmbt at the same time sakit gigi.Tu yg x g keje.BEs gak dok umah leh lyn ayep.Tp bosan gak sbenanyer dok umah.ber2 je.cm lagu acha "Berdue lebih baik".Baru ari rabu aku dah bosan.Lmbat lg nk jumaat tgu abg blk.Aku dah stat menghitung hari,jam n minit le ni tgu abg blk.Abg janji nk blk smalam tp xjadi lak.Bengang nyer!!!! Tp nk wat cm ner kn.Kene le sabar.Cian ayep gindu kat papa nyer.Cian gak kat mama ayep windu2 kat papa.

Sepanjang weekend ritu aku kat mlk jek. Bes gak blk mlk Mama msk sdp.Hingga menjilat jari. Ni yg wat xnk blk KL ni. Tp kene blk gak.Ahad mlm aku blk KL abg anta kan.Cian die sok pg2 nk blk mlk pulak. Baru aku ingt dah 2 minggu x jumpe mak.Mak pun da windu kat cucu die yg sorang tu.Tak pe mak, minggu dpn org dah pindah dok umah mak.
Nanti leh g keje ngn CeK Liza.Weeeeeee

3 comments:

  1. weeeee..
    dh berubah blog..
    chanteq nyer..
    wah ape c bapok wat tuh ngan eza..
    agagaga..
    kalo x leh tgk muke masam die hihi..
    nnt nk blaja wat sambal udang ngan akak lak..
    weeeee..;p

    ReplyDelete
  2. aien, ritu akak wat smbl udang x jadi lak
    ekekekeke
    nape tah jd cm lain jek
    pas tu x bwak g opis pun
    aien blaja le dr mak aien.
    smlm ezza bwak aym msk merah.bkn die yg msk tp mama die yg msk.
    Dush dush

    ReplyDelete